E-book “Minder hard werken, meer resultaat. Het effect van waarderende functioneringsgesprekken in het onderwijs”

ebook

• Geef moeiteloos sturing aan leerkrachten en hun ontwikkeling.
  • Keer negativiteit in de school.
  • Geef leerkrachten hun energie en passie weer terug.
  • En laat hen weer schitteren in hun klas en hun vak.

Vul hiernaast je gegevens in en je ontvangt per omgaande mijn mini e-book.

Zijn functioneringsgesprekken soms een verplicht nummer? Of vind je ze juist heel waardevol en is het lastig om sommige leerkrachten in beweging te krijgen? Dan is het interessant om te zien wat er gaat gebeuren als je in functioneringsgesprekken eens niet de problemen maar de hoogtepunten gaat bespreken die mensen gehad hebben in hun werk. Wat gaat er gebeuren als docenten en leerkrachten reflecteren op het beste in hun les? Of op de meest geweldige samenwerking met ouders of collega’s?

Monique’s ervaring met waarderende klassenbezoeken en functioneringsgesprekken
Tijdens een intervisie met andere schoolleiders vertelt Monique enthousiast over haar ervaring met Waarderende Klassenbezoeken en Waarderende Functioneringsgesprekken. Haar verhaal is zo aanstekelijk dat de anderen er meer van willen weten. Om deze ervaring te delen hebben wij er een filmpje van gemaakt:

Ook hebben wij in een pilot op SBO Het Kompas met succes functioneringsgesprekken en klassenbezoeken ontwikkeld en uitgetest die gebaseerd zijn op de aanpak van Waarderend Onderzoeken. In dit e-book lees je wat Waarderend Onderzoeken is, hoe de pilot is uitgevoerd en wat de ervaringen en conclusies zijn. Het is mij een groot genoegen om mijn kennis met jou op deze manier te delen!
Vraag gratis aan