Ons nieuwste magazine

Editie: Patronen Herkennen, Waarderen en Veranderen.
Een bloemlezing van blogs die eerder zijn verschenen in ons e-zine. Voor inspirerende inzichten in de rol die jij als leider in het onderwijs kan spelen.

Prijs: € 14,95 per stuk*

*Scroll naar beneden voor de combivoordeel voor beide magazines

Inmiddels is ons tweede offline magazine vers van de pers!

Ons tweede offline magazine ‘Schrift voor Schitterende Scholen’ is helemaal gewijd aan het thema dat wij gebruiken voor de vervolgopleiding van Waarderend Leiderschap in het Onderwijs: Patronen Herkennen, Waarderen en Veranderen. Ook dit magazine zit weer bomvol inspiratie en bevat een bloemlezing van de blogs die eerder zijn verschenen in ons e-zine en op onze website.

Je ontvangt dit magazine als bonus wanneer je deelneemt aan het vervolg programma: Patronen Herkennen, Waarderen en Veranderen.

Natuurlijk is ook dit magazine los bestellen in onze webshop. De prijs van € 14,95 is inclusief bezorgkosten.

*Korting
Daarbij krijg je reeds 12,5% korting als je er meer dan 1 aanschaft, bijvoorbeeld voor je collega’s in het managementteam.
Vanaf 6 exemplaren krijg je 25% korting, bijvoorbeeld als je aan alle directeuren in je stichting wilt geven.

Ons eerste offline magazine ‘Schrift voor Schitterende Scholen’

Dit magazine is helemaal gewijd aan Waarderend Leiderschap en bevat een bloemlezing van blogs die eerder zijn verschenen in ons e-zine en op onze website. Op deze wijze delen wij graag inspirerende, mooie, verrassende en vooral energiegevende inzichten in de rol die jij als leider in het onderwijs kan spelen om iedereen in jouw organisatie te laten schitteren.

Je ontvangt dit magazine als bonus wanneer je deelneemt aan een van onze betaalde workshops of aan het programma Waarderend Leiderschap in het Onderwijs.

Natuurlijk is het ook te bestellen in onze webshop. De prijs van € 14,95 is inclusief bezorgkosten.

Magazine

Ons eerste offline magazine ‘Schrift voor Schitterende Scholen’

Combivoordeel: Bestel beide edities samen

Wil je beide magazines ontvangen? Dat kan met een combivoordeel à € 19,95 voor beide edities (incl. bezorgkosten).

Waarom doen wij dit?

Aart Brezet en Andrea van de Rozenberg hebben het in hun vezels om steeds die kant van de werkelijkheid te belichten waar mensen het meest gelukkig, energiek en gemotiveerd van worden. Juist daarom gaat het hen aan het hart dat in het onderwijs de aandacht zo vaak uit gaat naar wat er niet is, naar de problemen en onmogelijkheden bij kinderen, ouders, leerkrachten en schoolleiders. Dat is voor iedereen energieverspillend en in het slechtste geval ten koste gaat van de ontwikkeling van de leerlingen.

Het is hun ambitie om in het onderwijs dit deficiëntie-denken (het kijken naar wat er niet is) structureel te vervangen door denken in potentieel en progressie. Samen met scholen komen zij tot concrete en structurele toepassingen van Waarderend Onderzoeken in leiderschap, samenwerking en onderwijs. Als je weet hoe mooi een school kan schitteren wanneer iedereen aandacht heeft voor potentieel en progressie, dan wil je niets anders dan de vaardigheid daarvoor overbrengen aan de leiders in het onderwijs.

Aart Brezet